Tänka sig .....



Att jag Therese Johansson skulle ta och gifta sig :) DET TRODDE JAG ALDRIG!

Sen jag har varit liten har jag vetat att jag aldrig skulle gifta mig, har haft några skilsmässor i mitt liv (dock bara förnuftiga :)) men ändå har jag känt att varför gifta sig? Har inte riktigt trott på det. Men efter ett år med erica och vi förlovade oss så började det växa ett litet frö i mig som faktist nånstans där inne längtade till den speciella dagen :) Och snart kommer den.

Erica friade till mig kvällen den 30/12 och jag fick fokusera mig på att inte börja "lipa" som jag har så lätt till när jag blir lite rörd, väldigt glad eller arg ;) Jag kan nog påstå utan att ljuga att det är en av de bästa dagarna i mitt liv och glädjen som sköljde i min kropp är svår att förklara :) Jag ska bli FRU! :) Och jag ska få min FRU :D

Ett liv i giftemål med Erica var inget jag kunde drömma om för några år sedan när jag gick från det ena till det andra olyckliga förhållanden, pga av mig själv oftast. För några år sedan fanns det inte i min värld att jag skulle ha sex igen, att jag skulle kunna öppna mig, att jag skulle kunna tro på mig själv och andra ... men idag har jag allt det där plus lite till :) idag kan jag inte vara utan allt det där ! underbar känsla. och det bästa av allt, jag vet att jag är värd den och idag är jag glad att jag vågade utmana mina mörka demoner som så snällt följt med mig från midsommar när jag var 16år.

Tack för livet! :)
Och Tack erica, för att du älskar mig :)







Kommentarer
Postat av: Erica

Du förtjänar endast det bästa älskling! Du har gått igenom mycket och varit hur stark som helst!

Du skriver, tack för att jag älskar dej. Hur kan man inte älska dig? :D Du är så underbar på alla sätt och jag är sjukt LYCKLIG över att du blir min på riktigt!!!!

2011-01-11 @ 20:34:48
Postat av: Erica

Du har gått igenom så mycket älskling. Mer än man ska behöva. Du förtjänar verkligen att få må bra och vara lycklig! Du har hjälpt mig så mycket. Du är världens finaste och helt omöjlig att inte älska! Jag är ofattbart lycklig att jag ska få gifta mig med dig, dela mitt liv med dig! Jag älskar dej så mycket!

2011-01-11 @ 20:42:52
Postat av: Thomas

Fina ni är och duktiga som kämpat er igenom en svår tid. Ni har ju inte bara er själva att tänka på utan ni har ju också 3 små barn att leda genom barndom upp till ett vuxet liv. Jag måste säga att ni är helt underbara med dem och tänker verkligen på dem i första hand.

Många kramar till er bägge underbart fina människor

2011-01-18 @ 08:10:11
Postat av: Victoria

Ni kommer att bli ett underbart gift par. Om man kunde gifta sig med kompisar för att man älskar dom så mycket, så hade jag friat till dig för länge sen...;P Grattis Erica, du får världens bästa fru. Och Therese också för den delen=) Jag längtar!!!



Ni är bäst ladies!

2011-01-19 @ 10:22:00
Postat av: Victoria

Tack för att du upptadetar bloggen föressten...;)

2011-01-19 @ 10:23:26
Postat av: Tezsa

Tack pappa, vad fint du skriver, jag älskar dig! :)



Haha vad du är rolig viccan, ja då hade vi varit gifta i många år nu ;) När ska du skaffa blogg då?;)

älskar dig massor bästis!

2011-01-19 @ 10:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0