Sportlovet är nu slut!



Jag är ganska nöjd med lovet om än vi inte gjort så mycket, men ibland kan det vara ganska skönt!
Det har varit lite grillning och pulkåkning och hälsat på lite här och där. har jobbat en kväll men annars varit ledig.
i natt fick julia magsjuka , så jag har sprungit mellan vårat sovrum , julias sovrum och toan några gånger :) som tur är verkar hon lite piggare idag, men trött. (förståeligt) jag är också trött ;)

Ringde min handledare idag, min praktik börjar i morgon ... ville bara berätta att vi haft magsjuka här och hon tyckte jag skulle stanna hemma i morgon så jag inte smittar någon. Då ska vi göra bort att titta på lokalen vi hyrt till ericas 30 års fest :) hon var så duktig och skrev inbjudningar idag :)

idag har jag varit duktig och städat båda toaletterna och handlat lite inför veckan. Nu strax ska jag börja göra pizzadegen, blir pizzabullar idag till middag :) barnen blev glada!

på 3 dagar får mormor komma hem från sjukhuset .. skönt. har varit och hälsat på henne nästan varje dag, idag åker jag inte eftersom jag kanske smittar? och i fredags fick jag ingen barnvakt. men det känns bra i hjärtat att jag kunnat hälsa på så mycket, hon blir så glad och jag slipper må dåligt över att hon ska känna sig ensam! min älskade mormor! hon är verkligen kärlek!

här kommer en liten bild på henne :)
hoppas ni haft ett fint lov!
kram!!




Min bästa vän Maine Lindqvist! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Din mormor är verkligen supersöt! Vad skönt att hon får komma hem snart! Ha det bra och håll tummarna för att ingen mer lägger sig i sjukan... :)

Kram kram!

2010-03-09 @ 15:25:53
URL: http://antemammans.bloggsida.se
Postat av: tezsa

Ja världens finaste :) kram

2010-03-09 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0