Jag blir arg på världen och dess okunskap om människan!


Som en sån sak att alla människor ska behandlas med respekt. Att man kan få den tillgången att få bestämma över sitt eget liv.

som lesbisk stöter man på många hinder , för mig gäller andra regler och jag måste anpassa mig efter det, fastän det är det sista jag vill. hur ska man få världen att förstå att mina önskemål och drömmar är precis lika viktiga som alla andras?

jag sitter och gråter och är bitter , och det är det sista jag vill! tänk om man fick trolla för en dag!

nåväl ... jag är ju inte den som bara ger upp ... strax är jag stark nog att armbåga mig fram! Jag vill ha rätten att bestämma över mitt liv trots denna skrämmande läggning jag råkas ha.


<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Du vet att det kommer att ordna sig! Allt kommer att lösa sig. Självklart blir man frustrerad men vi ger inte upp!

puss

2010-03-25 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0