Havsbadet igår - Soffan ikväll!


Igår firade vi mitt socker. Vi drog oss mot havsbadet strax innan tre. checkade in och lämnade bagaget på hotellrummet. Sen gick vi till ställets spa avdelning, där väntade Fot,nack och huvudmassage! :) NICE. (Fick ett present kort av Danne (såklart) .. så det blev 0 kronor :) Efter massaget sprang vi upp på rummet och duschade och gjorde oss festklara! blev någon cider på rummet och stämmningen var mycket väl godkänd :)

Sen kom pappa och monika, Malin och johan och hela ericas familj , efter alla hälsat på varandra så vandrade vi neråt och mot maten och slagershowen. som för övrigt var super bra :) sockret var på G och jätte söt :) Det var väldigt trevligt :) Pappa var söt och försökte hinna prata lite med alla i ericas familj ...social och fin som vanligt:) <3

Sen blev det en liten tur till may och stefan för en kvällsmacka. men det kändes att det var fredag, man började gäspa där vid halv ett snåret och efter ungefär en timma hos ericas föräldrar så drog vi hemmåt. trevligt! :)

idag har erica varit lite seg ;) ... och jag har haft lite ont i skallen. Vi skulle ha en mysdag idag bara vi två men det blev kalas, stan och sen besök av ericas bror och hans tjej :) vi han vila i 40 minuter och sen var det dags för middag hos ericas mamma. men jag kände mig alldeles för trött. har varit en lång vecka och ett 18 timmars pass väntar i morrn och skola på det. kände att jag borde lyssna på kroppen och vara hemma och mysa. hade nog inte varit världens socialaste.... kanske inte så trevligt att sitta och halvsova på en middag :) men sockret är där och jag hoppas dom har trevligt.

nu ska jag spela en hjärter. och sen invänta min älskling så jag får rå om henne nån timma innan sängen kallar. hon ska upp 06:00 i morrn. nästa gång vi ses är på måndag kring 16:00. spännande.



nåväl. Tack för en jätte trevlig helg!
älskar dig erica*
Och så vill jag bara säga att jag har världens finaste familj! :) ni betyder allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jag som ska tacka! Kvällen var mycket trevlig och sen lyx och sova på hotell.

Älskar dej!

2010-03-28 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0