Sommar <3


Även om det just nu regnar på min lediga dag så är det ändå skönt med sommar, man känner sig alltid lite piggare och lite ledigare. mindre stressad! :) jag älskar verkligen sommaren, den gör mig riktigt glad! Tänk, det kunde jag inte säga för några år sedan när sommaren var det mest ångestladdade jag visste.

jag och erica har fått tid för det efterlängtade läkarbesöket. vi har klara alla testar och nu är det psykologitest och sånt skoj ;) Eftersom vi har 3 barn ska det nog inte vara några problem att visa att man är duglig förälder :)
Tycker det känns viktigt att man varit med sin partner ett bra tag innan man bestämmer sig för att skaffa barn. jag och erica har varit tillsammans i drygt 2 år, har förlovat oss för 1 år sen och har hus sen snart 1 år tillbaka. vi har varit med om mer än en motgång och att gå skilda vägar är inget som vi tänker göra. Vi är äckligt olika ibland och förstår inte alls hur den andra tänker men kärleken blomstrar iaf, lika mycket som vanligt. Att Erica är den jag ska leva med så länge jag lever är inget jag funderar på, jag vet det.
Mitt älskade socker :)


nä nu ska jag och barnen ta oss till öjebyn för att hälsa på kusin Cissi med familj :)

Kommentarer
Postat av: Britta

Hej Tessan! Vad fint du skriver...har läst lite i din blogg. Önskar dig och Erica lycka till med det ni har framför er/kram Britta

2010-07-07 @ 23:26:41
Postat av: Erica

Åh vad fint du skriver hjärtat!

Jag älskar ju dig och finns alltid här!

2010-07-08 @ 21:41:07
Postat av: tezsa

Tack hörrni! :) <3

2010-07-09 @ 20:18:54
Postat av: Malin

Kikade in lite på bloggen och såg att ni vill skaffa barn:) ville bara önska er lycka till! (Jag som kommenterade ditt fina sätt att skriva i bloggen på dansar och ler -08 :) )

2010-08-02 @ 12:51:37
Postat av: Tezsa

Tack mystiska Malin :)

2010-08-03 @ 09:54:52
Postat av: Malin

Haha så mystisk är jag inte :P Är 84:a från piteå och har alltid haft gemensamma vänner som dig och dina vänner.. Har dessutom jobbat på förskola i piteå.. Nåja:) Såg på BB-webben ett annat pitepar(gay) som fått barn i Juli. Härligt :)

2010-08-04 @ 07:32:07
Postat av: Tezsa

Jaha, vad heter du i efternamn? :)

Det visste jag inte :) Vilket par är det?

2010-08-05 @ 09:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0