Vilken vecka!


Förra veckan var verkligen så jobbig! Skolarbeten upp över öronen , barn hemma som är sjuka och jobb hela helgen på coop. igår kväll när jag kom hem 21.30 från jobbet var jag helt slut i kroppen, kändes att det varit riktigt mycket hela veckan. Skolarbetena blir tyvärr inte så bra som jag vill, känner inte att jag har tid att lära mig och läsa på så mycket som jag vill göra, utan nu handlar det mest om att hinna göra det klart, tråkigt... vill känna mig nöjd med allt jag gör :) nåväl... det blir nog bättre.

nästa vecka är det sportlov , hade sagt att jag ville vara ledig... men jag skulle behöva dryga ut kassan eftersom ericas bil är på rep, tandläkarräkning på minst 4500kr, skolavgift, hyffsat hög elräkning ... listan kan göras lång :)
Men mitt i allt kaos, så ska jag och erica ta en paus i helgen. jag ska få min julklapp som innebär boende på fint hotell i umeå hela helgen, så underbart skönt och mysigt :) bara jag och erica! <3
Fredagen åker vi efter hon slutat jobba , lämnar våra saker på hotellet och sen drar vi till syster och johan där vi ska äta mat och slappa lite :) lördag ska vi mysa på stan och sen romantisk middag ute på restaurang :) på kvällen ska vi väll bara glassa på hotellet och må gott!! :) underbart !!!!!! jag längtar verkligen, och som vi behöver det :)

nä nu ska jag plugga, har 2 redovisningar i morgon!
puss och hej!


Bild: Fin bild från paradis ön i Egypten - 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0