skön onsdag!


En väldigt lugn och skön dag måste jag säga :) Tacksamt!

Igår fick jag och erica hem var sitt brev , vi blev båda godkända på hälsokontrollen och går vidare på nästa steg, provtagning av allt möjligt , blodprov, ägglosningstest osv osv , tror det var 4 st olika :) spännande! det går frammåt, hoppas verkligen det får fortsätta så :)

Köpte en cykel åt oliver igår, super lycklig kille nu! :) idag ska den fixas eftersom jag köpte fel bromsklossar igår!

Annars händer inte mycket, måste fortsätta på mitt teckenspråkskollage i eftermiddag/kväll , sen är det bara att träna träna träna! :) i morgon kväll och söndag kväll är det jobb så det är inte så många luckor lediga för skolan den här veckan!

nåväl... nu mot stan och nya bromsklossar sen hämtning av barnen! :)
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda W

Hej Therese :)

Det är med blandade känslor jag läser din blogg -Glad för att ni har chansen att få en liten bebis -Ledsen för att jag vet hur jobbig processen är med provtagning efter provtagning, en blandning mellan hopp och förtvivlan......men ge inte upp, ni är på rätt väg :)

Jag håller tummarna!!!!



KRAM// Linda

PS. Kanske ses vi på ivf kliniken ;)



2010-04-29 @ 20:46:43
Postat av: tezsa

Åh tack linda, visste inte att du läste min blogg ;) men kul! Ja.. känslorna har redan börjat gå upp och ner bara över alla funderingar och viljor man har :) jag hoppas det går vägen, och för er också :) haha.. ja kanske träffas vi där? ;P

många kramar till dig vännen!

2010-04-29 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0