God kväll!


Äntligen påsklov ! :) Var några år sedan sist man hade det ;P men känslan är nästan fortfarande lika ball!
Mkt till lov blir det ju iof inte, men ändå :) hela helgen är jag ledig, det tackar jag för! Erica mitt älskade socker jobbar dock. får bli en mysig helg med barnen :) På söndag ska vi alla på middag hos mamma, påskbuffe står på menyn :) och hon fyller ju faktist 51år också :) min fina mamma! <3

Några har funderat över mitt arga inlägg sist. kan berätta lite kortfattat.
Jag och Erica vill ha barn. Min största dröm. Så jag ville insiminera mig, jag och erica är till 100% överens att jag ska få föda fram barnet eftersom hon redan fått uppleva det 3 ggr. Och som sagt, det är verkligen min största dröm att få bli mamma! Ringer till min läkare och frågar henne hur vi ska börja detta äventyr. Hon berättar att det blir en utredning, men det visste jag. först hälsokontroll (den gjorde vi igår) sen är det även psykologtest och andra fysiska test. läkaren förstog att erica troligast skulle ha störst chans att bli den som får bära barnet eftersom jag varit sjuk i så många år , men det finns inte på våran karta, iaf inte på min. själviskt kan det låta, men ni vet.... när man verkligen vill något och vi faktist är överens. kan vi få bestämma själva?!
Dessutom kan min sjukdom inte göra barnet skada alls, utan det kan bli jobbigt och tufft för mig, men den smällen är jag SÅ redo att ta. kan jag själv få bestämma det, tack.

iaf så väntar vi på besked om vem som få chansen att insiminera sig, om någon av oss får det. många som ska tycka till om min högsta dröm, om min framtid...... jag gillar inte det. jag vill bestämma det själv!
så håll tummar och tår.


Till annat :)

Idag hade vi påskavslutning på skolan, mysigt. jag har en väldigt fin klass :) många underbara och roliga människor! sen har atle varit här och busat med mig och barnen :) Oliver har lekt hos hans bästa vän H. I kväll har vi haft mys i soffan med film och lekt frisör med flickorna, jag blev VÄLDIGT fin.  så fin att jag inte törs lägga in en bild ;)

sen blev det glass och lite dusch. och dom fick vara uppe till 8 i kväll, nöjda och belåtna :)
många tycker nog vi är hårda som lägger dom halv 8 , men man märker verkligen stor skillnad på dom om dom varit uppe för länge. dom vaknar ju ändå alltid lika tidigt :) barn mår bra med rutin och regler. bara det är hjärtligt :)

nu sitter jag här ensam i soffan och lirar lite hjärter. sockret slutar halv elva. längtar! då ska vi ha mys på hög nivå :) gillas!

i morgon jobbar jag hos min brukare, förstå vad bra jag trivs. riktigt kul!
Hade btw utvecklingssamtal i tisdags, med fina ord och en klapp på axeln så växte självförtroendet och en glad therese kunde gå hem :) verkligen jätte roligt när folk tror på en och tycker om en. det gillar jag. Mina lärare Anna och Lars har verkligen satt lite speciella spår i hjärtat, vissa människor kan göra det på kort tid, men inte är det speciellt vanligt. Är väldigt tacksam över det!

nåväl... hjärter var det :)
hejs!
trevlig påsk mina vänner, kram!


Bild på min fina mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0