well hellu..

Nämen hallå där!

Kan ju inte vara sämre än min kära sambo som återupptog sitt bloggande i förrgår efter många veckors tid.
Mycket har hänt på de här veckorna. Nya blommor står på bordet, världens finaste.... kom hem igår efter jobbet och hade fått världens finaste blommor från älskling! :) sötnos.

Vi har varit på en kort semester, några dagar till sthlm och kryssning över till åland. Där även en liten del av min släkt hängde på, farfar fyllde 70år. Vissa festade till 4 på morgonen (även farfar) ... medans endel gick och la sig halv ett ;) jag och E kände för lite mys i stället :D vi har blivit så tråkiga på äldre daar ;) jag har iaf världens finaste släkt och min farfar är toppen, älskar dig!

Vi hade även några dagar hos pappas monika som för övrigt är världens finaste människa, både jag och erica tycker om dig så mycket ... du är underbar! :) Tack för sovplats, mat och skjuts :) guldvärt! <3

igår drog jag och erica till havsbadets lekpark med barnen... mysigt :) där var även anneli från jobbet med sin son christoffer , trevligt :) sen pysslade vi på här hemma medan sockret jobbade kväll. hade en mysig kväll. Ida har blivit så otroligt kramsjuk hela tiden, jätte mysigt :) 

i dag har jag hunnit med ganska mycket faktist. erica och jag lämnade barnen på skola och dagis. sen lämnade vi in hennes bil för hjulinställning , åkte hem så erica kunde byta om och skjutsade henne till jobbet. jag handlade lite till idas kalas i helgen och sen på apoteket och sen en timma hos mormor. mys :) nu har jag hunnit göra lunchlåda, plocka ut ur diskmaskinen , slått in paket till ida, anna, johnny och mamma :) och nu är det inte så länge till jag ska till jobbet. 

för övrigt så är jag ju världens lyckligaste, eller vi ...... vi fick låna till huset så nu blir det mest troligt husköp :) yeah! KUL VA!! =)

ne... de var allt för idag. ska fixa nu innan jobb.

Grattis till min bror som fyller år idag, älskar dig!
Erica, du är världens finaste tjej :)
Mamma, jag saknar dig... kom hem nu!
pappa, tack för en super fin helg :)


adjö. ha en fin dag mina vänner*

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag anser att det är jag som är världens lyckligaste som har dej som sambo! Du gör hela mitt liv helt underbart!

2009-05-27 @ 17:06:11
Postat av: sussi

vilket hus? :) kul!

2009-05-27 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0