hemma igen!



haha kolla in mina STORA solglasögon. hade glömt mina hemma så det blev ett snabbt köp.



och min söta tjej fick också köpa solglasögon där. jag valde ett par fräsiga. hehe.



våran sista middag i puerto rico. erica lagomt stel och jag slapp som en hösäck. haha.



vacker utsikt från våran jätte stora balkong!



man kan undra vad jag håller på med.........  minigolf.



Bara för att hon ser proffsigare ut behöver inte betyda att hon är det ;)



på kvällarna så var vi romantiska och gick längst stranden. det var verkligen hur vackert som helst.... speciellt med erica vid min sida:)

vi har haft en otroligt fin resa. massa kärlek! och vi har skrattat så äckligt mycket. bättre kärleksresa går inte att få :)
Tack älskling! Du gör mitt liv sååå mycket bättre. och jag ser väldigt ljust på framtiden :) Snart har jag och erica varit tillsammmans i ett år , tänk va tiden går snabbt :)

hoppas ni haft det bra här hemma också!
tusen kramar!

Kommentarer
Postat av: erica

Mäh hörru... så lejd jag va :)

Det är jag som ska tacka för en underbar resa!

Ganska väntat med en sån underbar person vid min sida!!!

2009-03-12 @ 20:30:15
Postat av: Mörti

Hallå vännen!!

Jaha, vi gick omlott varann idag..NÄR SKA VI SES???

Detta måste styras upp så här kan vi inte ha det.

Vet inte om det blir stugan i helgen -SUCK!!

Men vi får väl höras....

Puss å kram

2009-03-19 @ 21:07:47
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0