Lediga dag!


Vilket var väldigt skönt eftersom jag inte sovit så bra. Har drömt så himla mycket de sista dagarna.
och en trött ida kom tidigt i morse och tog halva sängen ;) tror jag och erica delade på 1/3 del av sängen hehe.
på morgonen så var barnen väldigt glada eftersom min katt shia flyttade in igår kväll , oliver vaknade (och brukar annars ligga och dra sig ett bra tag) men var uppe på 3 sekunder när han såg att shia var i hans rum.

under skoltiden så har jag och ida haft besök av syster maria , hon åt lunch med oss.
sen så har vi varit i stan och sökt praktik plats åt majja. hon var jätte duktig. sen köpte vi fika till oss och maria och atle och drog dit och fikade. varje gång jag träffar atle så gör det lite ont i hjärtat att jag träffar han mycket mindre nu än förr.
kommer alltid att vara fasters ögonsten. <3 kanske tar ledigt fredag och sköter atle.... behöver eg pengarna men jag behöver atle tid också :)

efter skolan så kom vi hem och oliver berättade att de varit dumma igen på skolan. vi satt oss ner i hans säng och kramades och grät en liten skvätt. underbara älskade oliver. ibland blir jag så himla arg på skolan, är dom blinda?
han hade nämligen pratat me lärarna och sagt vad killarna hade gjort (han hade till och med lite skrapsår på magen)
men dom hade inte ens sagt till killarna. jag blir vansinnig. varför ska barn vara så elaka?
men det blev lite bättre med kramar och glass. dessutom fick han välja film så nu ser han ganska nöjd ut.
ida ligger brevid och läser en tidning. julia sitter brevid mig och pysslar , skönt att ha henne hemma igen. vi ska snart spela lite kort.

klockan 4 kommer älskling hem. världens finaste tjej. ibland kan jag undra hur jag skulle ha så tur att få träffa henne.
hon ger mig så otroligt mycke kärlek , det är så underbart när man känner hur nån verkligen älskar en. jag har aldrig nånsin känt mig så lycklig faktist. jag älskar mitt liv som det är nu, och hoppas att det alltid får kännas så här bra.
Tack erica för att du finns :)

ikväll har jag lovat att ge erica massage, hon har haft jobbiga dagar nu med huvudvärk och magvärk, tycker så synd om henne. hon förtjänar lite massage ;) sen ska vi nog inviga bastun ikväll, iaf om jag får välja :P .......jag ÄLSKAR att basta!

i morgon börjar jag sent. klockan 4. och erica slutar 12. tror det blir att springa en sväng på stan och fixa lite saker :)

nä nu ska jag spela lite med julia.
ha det fint mina vänner! :)
kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh lät nice med bastu! Jag måste få komma och basta nån kväll då ni kommit i ordning :D Jobbar 06-12 imorn btw :/ (vet inte om man kan skicka pm's på bloggen så svarade här :p)

2009-01-14 @ 16:56:27
URL: http://dukanvara.blogg.se/
Postat av: T

Jo du, sola åt mig också för du behöver då inget mer din nedrans pepparkaka ;P

Vad glad jag blir av att läsa att du är så lycklig, blir lite lycklig själv då! Ta hand om E på bästa sätt. Sköt om dig



Kram Theres

2009-01-14 @ 20:42:37
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0