Konstiga nätter.


Kan inte undgå att undra varför jag börjat drömma så otroligt mycket. och varje gång är det om nån jag tycker väldigt mycket om. i förrgår drömde jag om Faster anneli, hon var i knipa och jag gjorde allt för att rädda henne. hela dagen gick jag och tänkte på henne och idag slår det mig, varför inte bara ringa och säga hej? ibland blir jag arg på mig själv för att man inte tar sig tid. jag menar, här framför datorn lägger jag ju inte bara en timma för mycket i veckan på. Jag ska ringa anneli i kväll på min jobb rast.

i natt drömde jag om britta. drömde att hon flyttat till piteå för att ta hand om sally som var sjuk , och tyvärr så hamnade sally på hem och britta fick inte bo kvar i hennes lägenhet (?) så idag har jag tänkt på britta nästan hela dagen. När jag la mig på soffan 5 minuter innan jag skulle ta tag i städet så tänkte jag på britta hur hon alltid somnade i soffan när det var dags för film, hehe så söt. och när jag städade så hade jag på HÖG musik och då tänkte jag på henne, hon brukade också poppa när det var städdags. och om jag inte minns fel så hade hon ett vitt/svart förklde med blommor ? som hon hade när hon städade och lagade mat, vilket fick mig att le. jag tycker det är fint att människor kan göra en så lycklig utan att finnas i ens vardag. Jag kan ofta sakna britta väldigt mycket , finns ingen människa eller händelse som kan ta ifrån mig hur viktig hon varit (och är) och hur jag faktist älskar henne. Hon har gett mig mycket och det är jag så tacksam för.

ibland brukar jag och johnny prata lite om henne, och jag vet att johnny också saknar henne ganska mycket ibland. Det visar ju bara hur mycket man uppskattar den tiden. Hon har en egen speciell liten plats i mitt hjärta!


så i natt ska vi se om vem jag drömmer om :) erica gills inte, hon är ju min dröm dag som natt :)


ha en fin dag mina vänner, och en fin helg.

kram kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade Therese! Ibland låter livet en få guldskimmer i tillvaron. Vaknade tidigt och gick in på Malins blogg och tänkte att Tessan har ju också en blogg och just idag har du skrivit om mig. Kan det vara tankeöverföring? Jag somnar fortfarande i soffan och poppar när jag städar; ränderna går aldrig ur. Funderar om du fortfarande skrämmer damer i framsätet med stora leksakspindlar? Stor kram till dig och Johnny! från Britta

2009-01-17 @ 07:38:00
Postat av: Britta Johansson

(Med risk för upprepning, min första kommentar föll bort) Älskade Therese! Det du skriver gör mig väldigt glad, en stor dos av guldskimmer i livet en tidig lördagsmorgon. Roligt att läsa att du har det så bra. Kram till både dig och Johnny från Britta

2009-01-17 @ 07:59:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/911/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0