Snart julafton.


Shit, det går riktigt snabbt. plötsligt hade man tusen saker ogjorda. tur att julklapparna iaf är klara :) bara en liten kvar. å den ska jag och barnen köpa idag efter de slutat skolan :) Barnen måste ju få köpa en julklapp till sin älskade mamma! <3

jag har varit ute och skottat i morse så jag skulle få ut bilen när skjutsning till skolan väntade. shit va tungt. och vilken stor infart och altan vi har. haha. ska strax ut igen och skotta så det inte blir så tungt sen.
i eftermiddag kommer mamma och kenneth och lämnar sina julklappar. och vi ska fara en liten sväng efter middagen till bror och syster med julklapparna från oss. :)

På julafton ska vi vara här hemma hos oss. Ericas familj kommer och firar med oss, dock inte roger med familj och heller inte leif och hans carro. men vi blir ändå omkring 20 pers. blir min första jul utan någon från min familj, känns lite tråkigt men samtidigt kanske nått man måste vänja sig vid. jag har ju min egna familj nu :) fast jul är ju alltid jul. traditioner betycer nog mer ibland än vad man tror :) men vi kommer att få mysigt, det tror jag verkligen!

sista veckan i skolan var jätte kul. speciellt torsdagkväll när vi hade klassfest :D middag på 1906 och sen samlades alla hos sherliy. jätte kul.

nä skotta då.

saknar dig malle.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0