Killfrämmande.


Atle har sovit hos faster i natt :) så mysigt! :) min söt kille!! sov längre än väntat också, tll kvart i sju! :)
tur att jag va duktig å gick å la mig kring 22 :) nu på morgonen har vi hunnit med välling, dansa och sett på barnpogram. nu spelar atle lite piano och dansa för sig själv. I dag ska vi hälsa på farmor på coop. vi ska se efter ett linne till mig på stan. vi ska hälsa på mormor och sen i dag kommer viccan och viggo kanske och säger hej :)

i eftermiddag kring 5 , halv 6 blir det förfest hos dallan. rätt många som ska dit, så kul :) sen blir det personalfest kl 7 på sjöbodan. ser jag verkligen fram emot :) lovley! god mat, fina människor och underhållining.

sen känner jag på mig att dom dagar som väntar kommer bli super dom med :) De flesta dagarna just nu är helt underbara! me like!

kram på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Marith

Men tack vännen, visst blev det bra med dörrarna!

Vi måste snart träffas eller?

Hade ju varit jätte trevligt att vara på Coopfesten men snuvan gick före tyvärr.

Kram min vän/ Marith

2008-09-11 @ 18:33:52
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0