Godnatt.


Just kommit hem från Erica. Vi såg en hyffsad bra film , taken. Haft en trevlig kväll , som alltid i det sällskapet!
Tidigare i kväll hade jag patrik och marcus spelkväll :) vi spelade RISK i 3 timmar, riktigt roligt :) gick lite upp å ner men kände mig nöjd när vi slutade ! Vi har ätit middag hos mormor och det smakade som vanligt väldigt bra. Fick även med mig middag till jobbet i morrn, snälla söta mormor =) <3

Idag på jobbet var det riktigt trevligt :) Kuttis och Dallan är säkra kort. Och med all bra musik i mejjan är det ju svårt att misstrivas ;) spec när dallan sjunger med så bra. och hennes rörelser .... yeah! ;) Keep going.
Efter jobbet så drog jag till moster H , mitt tillfälliga hus. Dammsugade , skurade , vattnade alla hundra blommor. renbäddade. riktigt huslig faktist :)

i morgon jobbar jag som sagt kväll , ska bli riktigt skönt med sovmorgon :) och ännu skönare med ledighet torsdag.

Thailand/malaysia. 45 dagar kvar. Det är 6 veckor och 3 dagar. Det är inte alls länge. Även om jag verkligen trivs med min vardag så jävla mycket just nu så känner jag att jag verkligen behöver semester. det har varit ett långt år och jag behöver mina 4 veckor ! men som sagt, aldrig dragit utomlands med blandade känslor förr. då är det tur att man åker med rätt människor :)

Nu ska jag spela lite hjärter och sen sova!
älskar er mina vänner! kram!


Kommentarer
Postat av: Marith

Hej vännen!

SAKNAR dig oxå det är tradigt att vara hemma men i helgen då är ordningen återställd!

Här ska jobbas..... Tur för moster H att hon har dig. Puss & kram Mörti

2008-09-24 @ 10:38:08
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com
Postat av: sussi

ååååh, så kul att åka iväg! skulle vara sååå härligt!!! lyckost! =) själv ska man skriva exjobb... urk....

2008-09-25 @ 16:41:57
URL: http://sussilussan.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0