stor klump i magen.


Den vill inte ge med sig. ännu en natt nästan utan sömn. ligger och tänker hur jag ska lägga upp det här lite finare.
Vad jag ska säga och vad jag ska hålla inne. Hur den som hör på ska svara tänka tycka. hur blir det sen? Är jag för mesig? kanske jag ska forsätta svälja och hoppas på att det blir bättre? jag är inte duktig på att lägga band på mig, har levt ett liv där jag säger vad jag tycker och tänker , det är inte så lätt att bara köra över en sån egenskap som funnits i 25år. jag känner också att jag inte vill ändra mig för någon som inte har respekt för mig.

har tagit ledigt två dagar från jobbet nu , och jag gruvar för att gå dit i morgon. jag vill verkligen inte.
jag vill stanna hemma och dona. Här är det ingen som påverkar mig negativt.

i dag ska jag ringa gud och bolla. önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns ingenting i hela världen du inte kan komma till mig om. Finns här för dig sis, älskar och tänker på dig!

2008-10-23 @ 13:12:45
Postat av: sussi

problems på jobbet? :( kramar

2008-10-23 @ 16:13:36
Postat av: Tezsa

tack va söta ni är mina vänner :)

2008-10-23 @ 16:19:54
URL: http://tezsa.blogg.se/
Postat av: sussi

okej.. hoppas d löser sig.. :) klart du ska våga säga hur du känner! bättre d än att gå å må dåligt..



jo, me mig är d bra! sthlm imorrn till ante å fira mitt nya jobb! great!! :)



kramar! å trevlig helg!

2008-10-23 @ 16:30:17
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu!! :)

2008-10-23 @ 16:33:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Marith

Jag är på jobbet 06,00 så du vet att stöd och pepp finns på plats!

Kram Marith

2008-10-23 @ 20:27:03
Postat av: Katrin

Du vet att jag önskar att jag var mer som dig!

2008-10-23 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0