Ledig tisdag!


Så himla skönt! :) vaknade kring sju av att en liten tös kom och la sig hos mig och sen var det full rulle :)
Vi har hunnit med ganska mycket. lite tecknat på morgonen , vi låg alla i soffan med täcke å kudde å vaknade till lite :) Så himla mysigt! sen var det frulle! har hunnit med lite vänd tia och uno. pussel med ida samt bygga lego. oliver har visat alla hans kort (typ för 100:e gången ;) ....börjar ju kunna lite nu :P sen har vi hunnit med en tidig lunch. å sen bokläsning.
å nyss har vi kommit in från att ha varit ute en timme och lekt en massa lekar :) kurregömma , vad är klockan herr lejon, 123 rött ljus, under hökens vingar osv... vadå nostalgi :) nu sitter dom med varsin glass och njuter, det har dom verkligen förtjänat så fina och duktiga som dom är!

snart kommer finaste hem och då måste jag tyvärr nästan direkt dra. då är det lunch med mormor på valdino och sen coop och sen graven. efter det ska jag fara å köpa mitt schampoo och balsam hos moster H. sen hoppas jag verkliegn att det finns en tvätttid, det behövs verkligen! åsså pricken över i:et skulle ju vara några kvällspussar av världens bästa :)

snart thailand. förstår nog inte rikigt ännu hur nära det faktist är. hur otroligt skönt det ska bli med semster , och vilken ångest det innebär att vara ifrån min sötnos i 4 hela veckor... det är låååång tid! urs. men det ska nog gå bra! hoppas du väntar med öppna armar när jag kommer hem :)

ha en fin dag mina vänner!
kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har hunnit så mycket :)

Sen vet du att jag finns kvar, med öppna armar!

2008-10-28 @ 13:17:46
Postat av: sussi

vem är denna mystiska kvinna i ditt liv? hihi...

å hur gick d på jobbet?

2008-10-28 @ 16:41:00
Postat av: sussi

okej, va kul! nån man vet vem d är? :)



me mig är d bra.. jag å anna sliter med exjobbet nu dock.. urk!



kram

2008-10-29 @ 14:24:21
URL: http://sussilussan.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0