Jag är så äckligt tacksam.


Över så himla mycket. kan nämna några saker :)

Över all kärlek som finns i mitt liv, kärleken som stryker mig längs ryggraden , den som ständigt ger mig gåshud.
Den kärlek som får mig att ta små lätta steg , le dygnet runt. Den kärlek som ger mig en knuff ut i det verkliga livet , den som får mig att våga och vilja. Den kärlek som jag väntat på i hela mitt liv. Välkommen :)

Kärlek som finns i dom underbara teckningarna. I dag fick jag en teckning och den gjorde mig så lycklig. så rörd.
hela jag blev ett litet lyckorus! tack!

Kärleken från min familj. Mamma, Pappa, kenneth, mina älskade syskon. Maria och Atle. Ni är underbara och jag älskar att ni finns i mitt liv, vet inte vad jag hade tagit mig till annars. ni är som pricken över i:et :) i kväll ska jag till mamma , ska sova där :) hon ringde igår kväll å vi hade inte pratat eller sets på 2 dagar , vilket blev lite kaos. så det slutade med att vi behöver kramas endel i kväll :) jag längtar!

Sen har jag världens underbaraste vänner. mina ögonstenar , Viccan, Jenny, Danne, Anna, Erica , Mörti. Mina ständiga vapendragare som betyder en nypa extra för mig. sen har jag ju en massa andra fina vänner som betyder oehört mycket.
Moster H är ju en som hör till eliten. vad skulle jag göra utan henne? <3
och sist men inte minst , min bästa vän ... Maine. min fina mormor.

den här dagen kunde inte ha börjat bättre å det känns att den kommer att fortsätta kännas underbar!

jag älskar er :) Tack för att ni finns!

(tintin , du är också speciell och jag tänker på dig.)

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är som du vet, väldigt speciell i mitt liv så egentligen är det jag som ska vara tacksam! Men jag är glad att du mår bra!! du förtjänar bara det bästa! Hoppas du och mamsen får en underbar kväll!

kram!

2008-10-16 @ 14:40:26
Postat av: Mörti

Puss på dig min älskade vän!

Hoppas du har det mysigt hos mamma.....

Ses vi snart eller?

Tack för att du uppskattar mig.....Puss, puss &

Kramar från Marith

2008-10-16 @ 20:06:24
URL: http://husvidhavet.blogspot.com
Postat av: Maria

får jag va me oxå??!! Tack.

2008-10-16 @ 22:14:34
Postat av: Maria

http://www.edu.pitea.se/norrmalm/tallasen/

2008-10-17 @ 15:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0