I dag gäller det.


Klockan halv tre. jag bävar som fan. tycker inte om att behöva ta upp sånna här saker. men ibland är det ett måste och jag är lite stolt över mig själv som vågar det.

sen när den här skiten är över så har jag bara bra saker att koncentrera mig på :)

eftersom jag åker på långsemester nu i 4 veckor , om 12 dagar så ska jag fokusera mig på min super söta tjej och bara ösa med kärlek så det räcker tills jag kommer hem :)


nä skriva klart nu.

Anna , hon har verkligen tur som har dig :) Blir rörd av erat fina band.

tjing!

Kommentarer
Postat av: Marith

Hoppas det gick bra idag!

Du vet var jag finns!!!!

Kram Marith

2008-10-27 @ 18:32:34
Postat av: Jenny.

Tycker ja helt klart att vi ska göra. Borde ju vara bättre marginal på dem åsså.

2008-10-27 @ 20:52:32
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0