Fin helg.


Fredag Böt jag pass till 6-12.30 istället för kvällsjour , nice! Efter jobbet blev det en snabblunch å sen en tripp till skellefteå, väldigt väldigt trevligt minnsan! :) Får göras om nån gång. jag åt dock världens äckligaste entrecote.

Lördag Var det inflyttningsfest hos dallan :) NICE. värdinnan bjöd även på smörgåstårta, vilken fin sak.
Jag, Erica . Kuttis och åsa gav inflyttningspresenten tillsammans ...och det blev ett spel "fia med hutt", Kåtpiller (linda åt upp hela under kvällen .....hoppas det inte gick till överstyr ;) ....hon fick även två fina vinglas och en ny "i love darin" penna. och den sistnämnda presenten var så klart lite skämt , ligger en historia bakom den :)
När det var dags för utgång så var kööerna sjukt långa. och det slutade med hemgång, lika roligt det :)

söndag. låg i sängen väldigt länge. mådde bra :) bara lite yr. tyckte synd om vissa andra :)


nu börjar jag jobba om 1 timma. dags att hoppa i duschen å gööra mig klar.
blir bara fyyra timmars jobb , nice :) sen ska jag ha äran att hämta ericas gullbarn och vi ska göra tacotårta :)

ha en fin dag mina vänner,

OCH GRATTIS FANNY! :)

Kommentarer
Postat av: erica

Intressant att entecoten är så kass i skeå ;P

men kul var det! :)

2008-10-14 @ 22:30:34
Postat av: Fanny Spjuth

Huhu, tack för gratulationen :) Hur är läget med dig då? :)

2008-10-16 @ 09:17:23
URL: http://fannyspjuth.blogg.se/
Postat av: sussi

tack! =) allt bra me dig? kramar

2008-10-16 @ 10:44:36
Postat av: sussi

jo, förutom att jag legat däckad sen i måndagskväll så är allt bra! :) ska ju ner till sthlm ikväll å sen på anställningsintervju på imorrn! 2 st! :S wish me luck! hihi... kramar.. trevlig helg!

2008-10-16 @ 11:26:15
Postat av: sussi

förskollärarjobb! :) jag e ju klar i januari! .. kramar

2008-10-16 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0