vart ar solen?


semester ska ju betyda SOL!! nu sporegnar det och har gjort det i nan timma. som tur var sa fanns det en liten sol kring lunch sa vi skyndade oss och badade en snabbis och solade lite innan vi fick springa och ta skydd mot det osregn som vantade oss!

eftersom vi inte tar oss till bangkok sa vet jag inte hur det blir med det. manga dar hemma verkar vilja att vi haller oss darifran sa vi kanske gor det. synd, bangkok var ju hojdpunkten pa resan! hoppas vi hittar natt stalle med sol. vi har ju rest endel nu och hade garnat skippat fler resdagar. sa vi vet inte hur det blir. det enda vi vet ar att vi stannar har i 2 natter till, har just betalat guest houset for det. vi trivs bra dar.

ikvall ska vi bowla och kanske dra en fest. kuttis och mackan ar sugna....sjalv kanner jag nog inte for nan fest men hakar vall pa andra, kanske de kan fa mig pa fest humor =) (kanske om dom later mig vinna i bowlingen)
vi sag en skrackis pa bio igar, den va inte sa bra. lite laskig.

har kommer nagra bilder fran malaysia tiden

vatten vatten bara vanligt vatten. fran varan taxiruta.


haha i varan taxi fick man inte ata, inte dricka och inte skrapa...och inte HANGLA. hahaha! sa det blev inget hangel i baksatet denna gang.


jag och marcus gick over varldens langsta hangbro. nastan en halv km. (en vag)
under har ni endel av vattenlandet.


haha... sota kusin


jag och marcus aker berg o dal banan


yeaaah! vi blev javligt blota .... som ni ser pa nasta kort.



fraga mig inte varfor jag ar sa lejd. jag undrar manga ggr sjalv ....men far aldrig nagra svar?!?!


kuttis och mackan redo for theme park!



tviling tornen fran vart forra hotellfonster. nice!! dar uppe har vi varit! =)




KOLLA ELLE !!!!!!!!! HAJ HAJ HAJ HAJ






Kommentarer
Postat av: Moster H

Hej våra små barn.

Marcus Elle undrar om du glömt vad du lovade henne, hon undrar om du inte älskar henne längre? Ser inte bra ut med erat väder heller men ni är ju bruna i alla fall. Var ska ni åka sen?

Kram Moster H

2008-11-28 @ 17:11:48
Postat av: Erica

Hej!

Gud vad roligt att se kort på er!!! Ni ser utvilade och välmående ut! Och tessan, du är INTE leid!!! Du är vacker!!!

Hoppas som moster h att vädret ordnar upp sig!!!

längtar efter dig!

2008-11-28 @ 18:46:18
Postat av: mari

Åh, så kul att läsa hur ni har det!!! Du är bäst bäst-tessa!! saknar dig!



Jag har dock några frågor:



men tessa, vad är det jag ser, en närbild på en spindel? (okej, den är en mil upp i listan på bloggen, men jag hittade inte vart jag skulle kommentera)Int var det väl du som tog den?



Å den där hajen. Vart var ni då? i en glastunnel under vattnet eller? jag har sett en hajen film där en arg haj krossade en sån. Fast det kan nog inte hända på riktigt.



är liten orolig för dig eftersom det är så oroligt där i thailand. var rädd om dig!!!



puss och kram!

2008-11-30 @ 21:18:57
Postat av: Elle

usch fy fan så läskigt!!!!!!!!!!!! guuuu så kul ni måste haft under er resa, men det måste ändå bli skönt att komma hem snart. Jag har haft lite mycket i hjärnan på senaste så jag har varit väldigt dålig på att läsa din blogg, sorry. Saknar Er.

2008-12-02 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0