Torsdag


Idag har det varit en väldigt slapp dag. Vaknat och skjutsat grynen till skolan och dagge.
Varit på utbildning. ätit frulle med viccan. packat det sista. å nu har jag bara strykning kvar. gör det sen.
strax ska jag hämta majja å vi ska dra till mamma å hjälpa henne förbereda palten. vi blir många som ska kalasa med palt :) Mamma, kenneth och majja. Mormor och marcus. Johnny maria och atle. Jag, Erica och oliver. 11 stycken :) mysigt.

i kväll ska jag sitta som ett plåster på sötnos , får passa på att ösa med kärlek när det blir utan (fysiskt) iaf :) i en hel månad!!! illa. kommer verkligen att sakna henne. Är så glad att jag har dig :)

i morgon har hon tagit ledigt så vi hinner rå om varandra ordentligt utan stress, så himla gulligt! :)
Blir mysmiddag. å myskväll. å mysnatt. å mysmorgon. sen är det Thailand som gäller. Det blir bra det också!
Vi ska ha skoj! :)

hoppas alla får en fin dag, det ska jag ha :)
pusskram!

bild: here we come!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ska bli underbart för dig att åka.

Jag tycker att ni alla tre fötjänar lite skön semester. På jobbet idag skämtade vi om hur marcus ska få bära era ryggor, eftersom du och kuttis är små och söta (och därmed lite klena :P)

Men kommer att sakna dig...

2008-11-06 @ 13:42:02
Postat av: Tina

Hoppas ni har det super underbart!

Ta massor med bilder:) Kramisar

2008-11-07 @ 18:24:12
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0