Sista dagen på jobbet.



Sen är det 5 veckors semester som gäller. Tanken gör mig toklycklig samtidigt som jag får en klump i magen.
Men oj så jag behöver denna semester. nånting så skönt. tänk er , plajjan varje dag om man känner för det. sol, bad, båt, äventyr, thaimat, fest. så otroligt bäst ! :) jag längtar, det gör jag verkligen. å jag har redan börjat längra tills jag kommer hem å får rå om älsklingen :)

om 40 minuter ska jag å dallan ha avskedslunch , haha hon är så söt. hon har planer på att kedja fast mig i mejjan ...vi får se hur det går med det. om vi har tur så har hon ett samvete ;)

morgonen har varit bra , har varit med ericas änglar på skolan och dagge och det gick bra som vanligt. Fast ida ville så gärna vara hemma idag och bygga lego, sötnos. är hemma nu å pussar lite på shia. fixar med ericas överraskning. (den har jag hållt på med sen 7 augusti :) ...det ni.
nu ska jag göra mig klar för lunchen där å sen kallar jobbet klockan 12.
har även utvecklingssamtal , har ju iof redan haft det men ändå. får hoppas på bra betyg. om man nu är värd en lönepott i år, återstår att se. vi får hoppas.

i kväll efter jobbet är det tjejkväll hos erica :) åsflås kommer å joinar oss... så trevligt så !! :) erica har bakat en pollytårta, det ska bli intressant :) fast allt hon gör smakar gott!

igår fick jag btw en present , så här i förväg. himla gulligt :)

nä mina vänner.
ha en fin dag, det tänker jag ha :)

pusskram!




bild : snart där.


Kommentarer
Postat av: sussi

ha en trevlig och skön semester! :) kramar

2008-11-05 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0