Poda Island.


igar blev det antligen en hel dag med sol !!! da begav vi oss till poda Island. kan inte med ord beskriva hur vackert det var , sa darfor lagger jag in nagra bilder. Elle, vi saknar dig har lite da och nu. =) onskar du hade sett dte har stallet.
vi tog baten dit med nagra andra svenskar. dar hande det ju inte sa valdigt mycket, vi solade och badade och at. pappa har tyvarr inte blivit frisk annu, men han tog sig med dit iaf...men nar vi kom hem blev han sangliggandes och ligger fortfarande dar...stackare. 3:e dagen nu. i dag ska vi till chicken island och han orkar inte folja med verkar det som.
blir nog skuggan for de flesta i dag. igar kandes allt bra men idag kanner jag mig som en stekt anka. inte sa rod men det gor lite ont. da kan jag ligga och myslasa istallet.

igar kvall drack jag marcus och kuttis lite alkohol , slutade med att jag kande mig lite vimsig ;) men var dock inte alls i narheten sa full som en av hotelljobbarna som knappt kunde ta sig till rummet. haha. det var en rolig syn.
mar bra idag.

ikvall ska vi pa restaurangen med tra bord som vi kallar den. elle vi at dar. du vet nar thailandskan sjong sa fint ;)
aja. hoppas ni hra det bra hemma. i morgon aker vi fran ao nang till phi phi oarna!

tanker pa er dar hemma och saknar er !
puss a kram !!











Till dig monika! =)


Det fanns apor pa on!


haha kolla sa sot han ar. han sover som en kanin. min lilla pappa ;)



Kommentarer
Postat av: Monkan

Tessan, tack för bilderna! så underbart att se... även om jag blir lite avundsjuk på er när ni bara går o myser omkring..... skulle vilja vara där med er!

Skrattar så jag nästan trillar av stolen när jag ser Th:s "stampebild"- du är ju för söt som kanin!!!! galet bra!!! ;-)



Th... snygg strandbild- en sån du läckerbit är! vart har du varit hela mitt liv????

( sorry Tessan om jag skriver så om din pap)



sköt om er! ha det så underbart på Phi Phi Islands....

pussar o kramar till er alla- speciellt till Th!

Mon

2008-11-13 @ 06:52:50
Postat av: Fanny Spjuth

Haha, by the way; Nice bild på apan, jag skulle bli livrädd om jag träffade en sån där rackare på stranden. Den såg ju galen ut :) Hälsa till Thomas! Sköt om er! Kram

2008-11-13 @ 12:33:17
URL: http://fannyspjuth.blogg.se/
Postat av: Anna L

Hej babe!

Vilka härliga bilder! Jag har faktiskt inte varit så avundsjuk på er - förrän nu! Grymt! Jag hoppas att det fina vädret håller i sig och att fortsättningen blir bättre än början... Ha det bra vännen! Kramar från Anna Panna

2008-11-13 @ 14:59:29
Postat av: Erica

Ååhhh vad ni verkade ha det mysigt! Verkar vara jättefint!

Hoppas att pappsen mår bättre nu!

Saknar dig inte mindre när du är på bild i bikini :P

Puss

2008-11-13 @ 17:09:09
Postat av: Anna Larsson

Gres! Vad roligt det är att få läsa om resan. Ni verkar ha det alldeles fantastiskt. Göteborg ter sig ännu gråare och regningare i jämförelse. Så underbart vackert. Men jag håller med Fanny, vilken skräckinjagande apa. Akta den! Haha.



Fortsätt njuta och ha det gott.

Massa kramar från Virrpanna.

2008-11-13 @ 18:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0