phi phi oarna.


here we are!

alskar den har on. den ar sa mysig samtidigt som det skriker fest.
konstig blandning. idag har vi bara legat pa stranden har pa on, den finare av dom. aven om vi bor 2 min ifran den andra =) varan bongalow ar ju inte att skryta om, om an vi betalade hyffsat mkt for den. det ar vall laget som kostar.
jag och kuttis sitter och surfar. jag har mailat till alsklingen. och titta runt lite. de andra ar pa massage.

i morgon kanske det blir nagon utflykt. senare blir det att ga upp pa berget och titta pa solnedgangen. onskar att du erica kunde vara har med mig da...sa mysigt =) far titta och njuta for dig med.

klockan ar snart halv nio och magen borjar langta till middagen. ska bli gott!

hoppas ni har det bra dar hemma.
moster H / marcus ar en klippa som vanligt. vi har sa skoj =) han och pappa ar typ bastisar.. hehe.
mamma, jag saknar dig. vantar pa ditt mail.
vi hors mina vanner. ta hand om er =)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Marith

Hallå där snygging.

Pannbandet är helt i din stil fniss

Nu är det helg och det är jätte skönt. Ska ställa klockan på 04,30 bara för att få slå av den och somna om!!!!!

Ser att ni har det som i ett paradis och jag blir inte avis....

Vilket fint halsband du köpt till Erika hon var mycket stolt och JÄTTE GLAD!

Du är bara för bra, vilka busiga påhitt!

Massor av kramar /Marith

2008-11-14 @ 18:32:09
Postat av: Farfar

Hej på Er, som vanligt så är vi ute på nätet och bloggar. Idag kan vi meddela att vintern har kommit till Ransta. Det ser riktigt skönt ut på bilderna. Njut av den resterande tiden och sköt om er, kram Farfar och Monica.

2008-11-16 @ 13:12:37
Postat av: Nicklas

hejsan på er,,,ja vi saknar er med.. hoppas att ni får det bra resten av veckan,

ge en stor kram till kuttis.å tessan.å ett handskak till marcus. :) ha det gott

2008-11-16 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0