hola!


blir ett s nabbt inlagg. med lite bilder fran idag och dagarna innan som jag inte hunnit blogga.
idag var vi pa en batutflykt. fran 9.30 till 17.15 , laaang dag. fatt mycket farg! =) marcus sag aven en haj!
jag gjorde bort mig pa baten. kan beratta sen ;) (det handlar om hajar)

vi gjorde varan egen spelhorna =)

sot pappi

vacker o. stannade och badade dar.

marcus har kopt en hatt!! visst ar han sot. ibland far jag lana den. sa snallt.


kuttis och henne sota mamma!



en sot pappa och hans arab dotter.




tack for mig!

sist men inte minst , erica ....JAG ALSKAR DIG! (kom hit ar du snall)

Kommentarer
Postat av: Maria

Har nån av er hört talas om solskydd?? Kram

2008-11-16 @ 18:58:02
Postat av: erica

Blir äckligt avis.. här är det bara kallt och trist!

Önskar verkligen att jag kunde komma dit. Skulle behövas! Blek och tärd... :)

Och du...jag älskar dig mer!

2008-11-16 @ 19:43:22
Postat av: Moster H

Jag tycker som Maria att ni ska tänka på att det är inte bra att vara i solen för mycke. Var ska ni åka efter det ni varit på ön? Tusen kramar från oss hårt arbetande i Pteå.

2008-11-17 @ 16:48:29
Postat av: Mamma Mu

Det är svårt att se dig så nära men ändå så långt bort, fast jag ser ju att du mår bra, brun och grann. Räknar dagar tills du kommer hem, min älskade snorunge. Puss och kram, var rädd om dig.

2008-11-17 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0