bye bye koh lanta


i morgon bitti klockan 8 packar vi ihop vara saker och drar vidare till krabi (varat forsta stop) ao nang.
har pa koh lanta hade vi ungefar sol halva forsta dagen och de andra 4 dagarna har bestatt av moln och regn. alltsa , jag har inte legat pa stranden pa 4 dagar , illa! all farg som man fatt ar nu valdigt blekt. himla. annars sa maste jag saga att koh lanta ar inget som berort hjartat, forutom det fina hotellet och laget pa stranden. annars, himla langtrakigt, samma affarer. ne... hit aker jag inte igen. manniskorna ar som vanligt hur trevliga som helst. och med ett fint sallskap sa far man anda tiden att ga =) som pappa sager varje dag vi tittar ut genom fonstret for att kanske se lite sol "jamen vi har ju anda semester" haha...positiv, men det ar bra. idag satt jag och pappa pa solstolarna i regnet och lyssnade pa lite musik och pratade om vara fina flickvanner ;) man kan ju nastan tro att pappa ar lika kar som mig. han har en formaga att glomma bort vad han berattat. nar pappa gick igang igen hur han och monika skulle traffas nu i dec sa sa jag faktist, men pappa ... det har ar den 5:e gangen , jag vet vilka helger ni ska trffas ;) haha...gullig. ibland bras jag nog valdigt mycket pa min kara pappa.....mer an vad jag vill erkanna ;P

i morgon ska jag och pappa ha en sista dag tillsammans. vi ska ata middag bara han och jag.
sondag morgon sa aker han och gunvor hem. och vi 3 huliganer som stannar kvar foljer med till flygplatsen och vinkar av dom. vantar i nan timma och sen ar det vi som flyger vidare, till malaysia - kuala lumpur. har dock ingenstans att bo annu, maste fixas!  jag ser valdigt mycket fram emot KL , tror att tiden kommer ga snabbare an nansin! Dar stannar vi nagra dagar innan vi fortsatter turen till Langkawi.

ska satta in nagra bilder fran turen fran phi phi till koh lanta . och nagra som vi tagit har pa on.
hoppas det smakar.

och som vanligt, sa tanker jag pa dig E ....mer an nodvandigt ;) alskar dig!


Dar nanstans snorklar zorro!! (marcus)


jag och pappa passar pa att sola pa turen. i bakgrunden kanske man ser marcus som spyr. (sant)


igar pa middagen. haha kolla kuttis sota mamma. hon ar lika snall och positiv som kuttis.


dom var mindre glada har. anda samma kvall. konstigt. kanske for att jag inte satt vi bordet. ?



ah .... nasta bildbevis blir vall fran malaysia da =)

puss kram !

ps. farfar....du ar grym som kom dig in pa min blogg. 69 ar. ja jag sager da det ...

ps2. man kan undra varfor jag har ihopsatt har som aldrig annars har det. om vi sager sa har. jag har att valja ifall jag vill ha svans och lite lockigt eller om jag vill ha utslappt och (POFF) lockigt. vagit. lejt. urs. sa jag valjer ihopsatt och lite lockigt. far ha platt har i ca 1 minut efter jag plattat det. luften ar alldeles for fuktig. DET ar mitt storsta problem. javla har.
hej!

Kommentarer
Postat av: Mon

Tess! det är inte enbart din käre far som bubblar på om detta... även jag gör likadant!

är man kär- så är man! vad göra åt saken liksom?



Underbara bilder! ni verkar i det stora hela haft en helt fantastisk semester- men nu vill jag träffa Th igen, saknaden gör mig nästa sjuk.....

varför känner jag mig som 14 igen?

Är det någon som kan svara på det?????

;-)

kram kram

Mon



PS: Adda gärna mig på facebook!

kram igen!

Postat av: Peter N

Tjabba! :) Hoppas att ni har det underbart där borta! =) Synd bara att vädret inte vart på topp för er, men det blir nog många soliga dagar framöver ska ni se :) här kom det snö idag, hehe. Hoppas ni har det roligt, det är ju huvudsaken!



För övrigt mycket bra blogg måste jag säga. Kul att läsa hur ni har det och så :)



Sköt om er nu allihopa och ha det bäst! :) vi ses.

2008-11-21 @ 14:59:24
Postat av: Maria

Ha ha ha du med ditt hår oj oj. Kram

2008-11-21 @ 16:14:47
Postat av: Thomas Lundqvist

Nu får ni allt komma hem snart. Jag saknar er alla tre. (Även Marcus). Fortsätt att ha en trevlig och skön semester det är ni väl värda.

2008-11-21 @ 18:05:47
Postat av: Mamma Mu

Jag blir så gråtmild när jag ser dig min lilla smula. Usch....jag ser ju hur härligt ni har det, jag får skärpa mig. Knut och Atle hälsar så mycket. Vi har just ätit hamburgare och strips med dipp dopp. Snön ligger som en vitt tunt täcke ute..

Bamsekramar!!!

2008-11-21 @ 19:01:49
Postat av: Erica

Hur söt chef har vi som lämnar kommentarer :)

Du måste hälsa till Zorro och kuttis! Zorro är skyldig både mig och elle ett mms :)



Bara så du vet, så är det inte bara du som pratar om våran relation hela tiden. Saknar dig så mycket!

Tycker så mycket om att se dig på kort men du är alldeles föööör långt bort!!!

Min lilla knotis ;P



Hoppas ni får en supemysig middag du och pappsen!

Puss puss

2008-11-21 @ 21:28:12
Postat av: Jenny, Robban och Disse. ;0)

Oj vad ni ser ut att ha det härligt. Inte avis alls blir man. ;0) Sköt om er allihopa och njut av eran semester !!

2008-11-22 @ 11:35:11
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Marith

Hallå där saknar dig, man väntar sig nästan att se dig i brödhyllan men nej ingen Tessan där, SUCK!

Som tur var finns ju de andra tjejorna......

Åh vad vi ska surra när du kommer hem!!!!

Det är så vackra bilder så jag är då en aning avis!!! Tänk att bo så där.....

Kram på er alla / Mörti

2008-11-23 @ 16:40:42
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com
Postat av: Moster H

Mormor är hos oss vi har just ätit. Hon hälsar och hoppas att ni har det bra. Vi har tittat på bilder från USA och jag visade henne bilderna på din blogg.

Kram

Från oss alla

2008-11-23 @ 17:18:19
Postat av: Anna Y

Tittar på bilderna och ser hur härligt ni har det där borta. Tittar ut genom fönstret här och det är alldeles vitt. Snöstorm igår...

Ha det gött och njut av semestern! =)

2008-11-25 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0