okej


får du va fjortis så får fan jag också vara det.

Du har under hela tiden jag känt dig sagt de rätta orden men du har fan aldrig levt upp till det, OCH DET ÄR SKILLNAD!  När ska du fatta att du trackar ner på folk när ska du fatta att alla inte kan leva under dina villkor? när ska du fatta att vi lever i olika världar. jag har mitt och du har ditt. vi har försökt att hitta varandra men nej det går inte. och när jag försöker vara din vän så duger inte det och du måste påminna mig om hur arogant och dum och sämst jag är. SLUTA UPP! vem tror du att du är ????

herregud. man tror att man känner nån ...

du förstör dina relaioner genom att va misstänksam och dramatisk.


ge upp bara. okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0