morning!!


som jag sovit gott!!! :)

Tack för igår Erica och Anna. Det blev Bowling (och erica vann FAKTIST) ....kul för henne lixom. mindre kul för mig som kom sist. ;) sen gjorde vi coopan osäker å handlade lite godis och dricka. landade hos anna för att göra självförtorendet bättre med nån yatzy, jo tjeena..... man kan säga att det var ericas kväll igår. Men det kan hon väll va värd :) faktist. Anna visade några teckningar hon ritat, och hon va jävlat GRYM på de. riktigt fina bilder.


om en timma är det jobb. så snart måste jag stiga upp och fräscha till mig. kändes lite jobbigt, hade nog kunnat ligga här i nån timma till, minst.

efter jobbet vet jag faktist inte vad som händer. va lite sugen att åka förbi stugan en sväng, men min bil har ju som sagt strejkat så det blir inte av. till mormor måste jag då hinna. ibland kan de va ganska skönt att inte ha nått planerat.bara ta det som de kommer :) börjar 6 i morrn så lugnt blir det då!

ha en fortsatt fin helg mina vänner.
kram kram kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0