God morgon.


ja vad säger man. vaknade klockan 4 å har legat å vänt mig sen dess. och jag som längtat tills den här dagen då jag äntligen var ledig och skulle få sova ut. haha. vilket skämt. meen..känner mig ändå inte så himla trött faktist. å jag ska upp tidigt i morrn så det är bra om jag är trött i kväll :)

igår kom min hoomie erica och vi handlade godis och såg på "so you think you can dance" ..hehe de va riktigt bra. vilka pinsama människor det finns. herregud. å sen så såg vi csi , himla spännande avsnitt :D sen började vi se 100 höjdare men då började erica nicka... dags att fara hem å sova :P
jag forsätt å såg det. himla roligt pogram. å sen så tog jag en skön dusch å avslutade med sängen.

i dag blir det en promenad i det här UNDERBARA vädret. lovely!!!!!!!!! synd att ingen är ledig med mig så jag/vi hade kunnat dra till stugan å varit där. gått på isen. lega å solat. dricka varm choklad. mmmm.

aja. hjärterr nu. det var faktist flera dagar sen nu.
yeah!

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hallo! Såg ditt mess, hade ju inte sett det när jag träffade er :P Kan däremot inte svara på sms med min knäppa telefon, så du inte tror att jag är dryg och obrydd :) Kram

2008-03-26 @ 08:28:09
URL: http://fannyspjuth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0