.



Vacker. Unik. Snäll. Rolig. Helt underbar. Världens finaste leende. Skinn på näsan. Rak och ärlig.
Kanske det största hjärtat av alla. En personlighet som vinner. smyg rolig. snygg. söt. Bästis. Gör mitt liv så mycket roligare och finare. Gör mig till en bra människa. påverkar som ingen annan. snabbtänkt. ibland inte så snabbtänkt. (haha) berör. empati som räcker åt alla. fina kramar och fjortis kramar.

japp. listan kan göras lång. tänk va fina vänner man har. tänk va tur jag har. 
mamma , jag älskar dig. (glömde säga det idag när vi pratade)


jobbet kallar.

 

Kommentarer
Postat av: bästis!

du förstå inte hur jävla underbar du är! Du är så fin på alla sätt!!! Du gör mitt liv tusen ggr bättre bara genom att se på mig och le!

2008-03-01 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0