bakis, yes mam!


Tur hä va värt hä!!

Förfest hos Elle ...några coopare och några ocoopare. väldigt trevliga människor! oh ja.
elles bror fyllde 31 år :) ...och shit va lika i rösterna han och andreas är. sjukt likt.

som tur var vann ju inte gubben. fast charlotte är vällinte heller så jäkla kool i mina ögon. jag tyckte ju att BMO (ja dom heter så) skulle vinna. men icket. sen blev det kalles , hyffsat trevligt men himla mycket folk å jag blev lite mer full än vad jag hade tänkt mig. så går det när man tävlar med en som kan dricka snabbt ;) fast jag hade ju stora.
haha.

idag ... har jag inte mått så vidare bra, nej. vaknade klockan 7 och behövde spy. å har gjort det ett antal ggr i dag. ändå fram till tre. nu har jag fått i mig några skivor skinka. salt och gott. och lite yoghurt. å nu kallar även duschen. kanske det blir människa av mig trots allt idag :) hope so.

aja... ha det fint mina vänner. och tack för igår.. ni som var där :)
kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0