vilken lång dag... dock bra! :)


Steg upp klockan nio. det var grymt fint väder ute, så jag borstade tänderna och tvättade ansiktet. packade väskan. 09.40 låg jag vid hamnen på filten och solade och mådde så bra !!! :) Det syns dock i mitt ansikte att jag varit och solat. vilket jag även fått höra mer än en gång på jobbet. mest av min kära bästis erica. å då vaknade alla andra också å passade på att reta mig resten av kvällen. jaja det får ja väll bjuda på ;P kanske är brun i morrn... !! blir att sola ryggen i morrn ;) och studenten för majja. stor tjejen :) sen fika på stugan. sen vet jag inte vad som händer på kvällen. om det är nån som är sugen på kubb eller bara häng eller nått, hör av er.

nu blir det lite hjärter. sen blir det boken och sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0