underbart !


super dag igår. verkligen. helst där på kvällskvisten!
medans mina kära vänner hade bestämt sig för att festa så drog jag runt lite överallt och tittade till dom ;)
kvällen slutade att jag drog till viccan kring 23. vi drog till max... (ja jag kraschade min en veckas regel) och åt gott. mmm!
kom hem och facsinerades (hur det nu stavas) över hur mina kära grannar orkar festa som dom gör. tycker synd om deras lilla lever :) sen sov jag till 7.45. vet inte varför jag ställt klockan så tidigt. skönt att inte missa hela dagen i guess.
nu ska ja strax göra mig klar för stugan. tänkte hjälpa min kära mor med smörgåstårtorna till marias fest i morrn.

i kväll är det 50års fest i gagsmark , ska bli himla trevligt. dom festarna brukar ju vara FEST. skötsamma tessan ska ju så klart vara chaffis ;) jobb i helgen. endel måste ju tjäna pengar.

vill så klart inte glömma att tacka jenny för all hjälp :) du är en ängel. vet faktist inte vad jag hade gjort utan din hjälp.
haft kvar den stora klumpen i magen iaf. TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nä nu ska ja dra mig.

erica, jag vann på lotten igår ;P dock ingen miljon...

Kommentarer
Postat av: erica

jamen då äre ju bara att gratulera till storvinsten :P

Hoppas av hela mitt hjärta att klumpen far....

2008-06-07 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0