men så trevligt !!!


min tvätt hade inte torkat , som vanligt .... så det blev fotboll i min ensamhet istället. men det är rätt mysigt :) har köpt en massa godis , nerbäddat i filtar och shia ligger brevid och sover sött :) och datorn på magen i pauserna. sweet. sverige inleder väll okej.

I morgon ska jag å min bästis ut på äventyr .... IKEA :) yesss. spännande. spec för erica som aldrig (jag vet.) varit på ikea , NÅGONSIN! vi ska ha sååå skoj :) och efter ikea bär det av till våran sommarfest för coopan. för fest hos martin om man hinner. ska bli jätte kul faktist. vilken underbar dag de kommer bli :)

Tack broder och maria för lånet av bilen :)

går fortfarande å väntar på det där telefonsamtalet .... måste nog ringa på torsdag om hon inte hör av sig i morrn.

jag har verkligen haft riktigt bra dagar nu , är så tacksam för det :) å bättre blir det !

:D

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0