Thailand - krabi


Framme i krabi efter en tjorvig vag dit. vi fick aterigen inte aka raka vagen till hotellet som dom lovat och som vi betalat for. och nar det blir problem och vi tar tag i det sa kan plotsligt ingen engelska och vill inte hjalpa. men envisheten vinner ibland. till slut sa korde han oss vidare ..... men lyckades anda lura oss. han bot chaffor och han skjutsade oss inte hela vagen. sa vi gick till en bat, BETALADE det vi redan hade betalat och akte med en long tail bat till raily beach. hotellet dar vi skulle bo sag verkligen fint ut pa internet ... nar vi fick se rummet sa var det som en liten kallare , en liten lykta i rummet och skabb som aldrig forr. skulle nog inte vaga stanna i rummet ens 5 minuter. fran golvet och till dorren borjade var det ett valdigt stort glapp , vilket djur som helst kunde komma. dessutom mitt i djungeln. nar vi promenerade till det hotellet igenom skogen, sa kom det nagra apor och tittade pa oss, de va dock koolt =) jag vill ha en apa.

iaf. vi vande. letade hotell...for dyra eller fulla. sa vi fick vanda om och ta baten till aou nang igen och leta guest house dar. det gick bra. hittade ett hyffsat rum efter nagra forsok. men dar gick en hel dag. regn bade igar och i dag. i morgon ska vi till phi phi oarna ifall det ar bra vader. hoppas!!!!!!!!

kanske later lite negativt. men jag alskar thailand. allt ar bra =) jag skulle latt kunna stanna nan vecka till, utan tvekan.

just nu ar kattan pa massage, och elle har noppat och fargat hennes ogonbryn. jag har gatt och kollat pa lite saker assa hamnade jag har. tror jag ska ta en fotmassage i kv'all. den massagen igar var SUPER SKON! dom kan verkligen sina saker hehe.

na nu ska ja skriva lite vykort TILL ATLE!!! =) och sen ska jag lasa aftonbladet. lovely.
puss pa er dar hemma.

btw, nong sms:ade mig i dag och sa att hon madde bra. sa da vet ni ocksa =)

kram kram!


bilder kanske kommer nasta gang.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad trist med srulet till Raily Beach och hotellet där. Hehe men ni verkar ju fixta det mesta! :) Kul att läsa iaf! Underhållande :)
Kramkram!

2008-01-18 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0