Thailand - forsta natten med elle.



hahaha. vi skulle efter en lang resa och en lang ny upplevelse antligen lagga oss. (i kata beach) vi slacker och somnar. plotsligt vaknar jag av att hela rummet lyser. elle har da vaknat och tant hela rummet och ar saker pa att det springer en odla eller en orm i rummet. hon var livradd. forst sa trodde jag ju sa klart pa det och kollade runt. (katrin som sover valdigt bra vaknade forstass nite alls trots allt stohoj) elle forsokte visa mig olika ljud hur det lat. inget djut och vi slacker och sover. det hinner ga nagra minuter och jag vaknar av att rummet ar helt sljust igen. elle hor ytterligare en gang djur pa golvet. da borjar vi skratta at saken istallet och borjar fa for oss saker. vi slacker. men sa klart tander elle en sista gang ocksa. haha... inte manga timmars somn. bara for kattan.

andra natten i khao lak sa vaknar jag mitt i natten av att det kommer in en gubbe i varat sovrum och vill ha betalt for en solstol. jag ar livradd. och srkammer upp katrin ordentligt. hon tror pa att det faktist var en gubbe i varat rum. men det var sa klart ocksa en drom. ingen man i varat sovrum.

knasiga natter =)

vi har aven blivit blasta. vi hyrde en minibuss for mkt pengar (nyborjare pa att pruta) till khao lak. han skjutsade oss i ungefar 15 minuter sen snorde han ut bade oss och varat bagage. vi fick satta oss pa en buss...bara thailandare pa den. ingen som direkt forstog oss. lustigt och lite orovackande. den tabben ska vi inte gora igen. =)

na nu ar det dags att dra sig.
kram pa er allihopa och tack for era kommentarer, dom varmer=)
alskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0