Phi phi oarna.


vi har sovit var forsta natt har pa phi phi oarna. hotellet suger. skit ackligt. skabb. ingen ac ... gar knappt att andas i varan bungalow. i gar kvall traffade vi maria och tove fran pitea.... vi drog igang festen kring 19 och kom hem strax efter 4 i morse. jag mar inte spec bra idag, fixar nagra minuter i solen sen mar man bajs. tur vi har pool ... det hjalper. elle ligger i skuggan och sover. vi ar nog lite spaka allihopa :) traffade en finsk kille igar... vi hade sa himla kul .... och pratade om livet i flera timmar. har en formaga som ni marker att bli valdigt serios och sentimental pa fyllan/ hehe. men valdigt kul var det. har far man hinkar med sprit. dom kallas for mai thai. det blev nagra hinkar igar. nu blir det dock lugnt for mig. det har gatt alldeles for mkt pengar. och jag maste shoppa mer klader ;) plus att jag inte orkar va bakis mer.

i kvall vet jag inte vad som hander... shoppa och massage tror jag det star pa menyn. det blir bra.

saknar er dar hemma. tack for mms pa atle. jag tittar pa kortet flera ggr per dag. sag att faster alskar han.
fraga vad bror ska ha for whiskey.

nu maste jag rusa.

karlek till er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Maria

Atle älskar dig också!!

2008-01-21 @ 13:07:11
Postat av: Jenny P.

Hejsan det låter som ni har det bra där borta !! Se bara till att inte bli alltför bruna, tänk på oss blekfisar här hemma som kommer bli ännu blekare brevid er !! Sköt om er och hälsa de andra !! Kramar från Jenny, Robert och Disse såklart !!

2008-01-21 @ 16:50:32
Postat av: Johnny Johansson

Tjenare! Det spelar ingen roll. köp bara nån. Om de är billiga kan du ju köpa 2 olika sorter! Ha de bra! Atle J å Maria Öhman hälsar!

2008-01-21 @ 18:25:57
Postat av: daniel

tror nog jonny hade gillat lite mehkong whisky.. rekomenderar den starkt..hehe

2008-01-21 @ 19:32:09
Postat av: Erica

Oj vad trist med ett sunkigt boende. Fast ni e grymt tuffa som vågar ta olika hela tiden. :)

Kan inte låta bli att gå in och läsa hos dej varje dag. Skitkul att du bloggar och håller oss uppdaterade :)

Sköt om dig! Hälsa de andra :)
kram på er!!!!

2008-01-21 @ 20:48:50
Postat av: Erica

Oj vad trist med ett sunkigt boende. Fast ni e grymt tuffa som vågar ta olika hela tiden. :)

Kan inte låta bli att gå in och läsa hos dej varje dag. Skitkul att du bloggar och håller oss uppdaterade :)

Sköt om dig! Hälsa de andra :)
kram på er!!!!

2008-01-21 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0