Hemma i sverige.


japp. då satt man på arlanda. hemma på svensk mark. känns helt okej... speciellt nu när jag fått prata med atle i telefon. tårarna var inte långt borta... hehe älskade älskade atle!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3
i morgon blir det många pussar!


vad har jag missat att berätta. en hel massa. orkar inte dra det nu, är verkligen så trött.
några toppar...

* jag och elle tatuerade oss igår. båda blev riktigt nöjda :) ONT GJORDE DET. billigt. och skit schysst kille. hans fru skkjutsade oss i morse till flygplatsen. haha...riktigt kool tjej. körde mot rött. högsta volymen på musiken. trummade så kvinnligt det går på ratten. ah...nice.

* näst sista natten i patong så vaknar både jag och elle av att sängen skakar. det är kuttan som drömmer... och vad hon drömde fick vi reda på. sängen skakade för att hon dansade , för sen sjöng hon högt och tydligt "shakira shakira" haha... de va roligt. samma natt men lite senare så vaknade elle och satt sig upp. jag sov låg brevid kände det och vaknade och frågade vad det var. "det kan knappast vara så att det bor nån över oss" nee....? sen var det inte så mkt mer.... haha.

bästa repliker

* Massaaaaagee.......okej?
* Bara titta , inte köpa
* hej mormor
* hej hor mar do?
* no more buckets before food

m.m (kuttan och elle förstår) ;)

flyget hem gick bra. men somnade inget ¨på dom där 12 timmarna. inte många timmar innan man varit uppe ett dygn :) ska bli skönt att snart få komma till hotellet och sova. längtar!

och nyss fick jag lite sms av erica , åskrås och mörti....mina favorit tjejer! är nog ganska skönt att komma hem trots allt :P

och nong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I thinking about you. every day, many times! lots of love!!!

nä nu ska ja ringa viccan och anna :)

kärlek till er! ses snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0