blev inte som jag trodde.


va helt säker på att jag skulle få magsjuka .... har mått dåligt hela kvällen men nu känns det bättre.
har hähngt med två smittbärare i helgen :P men jag verkar ha lyckats undvika bassillerna! yeah!!

jag börjar förlora i hjärter en hel del nu, det tycker vi inte om. brukar ha som regel att jag inte får sova förrens jag vunnit 3 matcher. har vunnit 1 match å klockan är snart 1 på natten. ska upp halv nio. tror att jag skiter i min regel i kväll. har dock haft trevligt sällskap på qx under tiden jag försökt överleva mitt spelande... så de va ju tur. kul att det finns människor som inte börjar prata sex efter 2 minuter. gud så himla osmakligt.

i morgon är det måndag. ny vecka. har en liten svacka... är inte lika kul att gå till jobbet längre. kanske börjar bli lite less. tur jag har fina arbetskompisar... dom gör det värt det :)

ikväll har jag varit hos mormor. hon har gödat mig med mat. så nu är jag fet.och mätt. urs.

nä nu ska jag väll sova kanske. dock trist att alltid somna själv. saknar att ha nån där. faktist.
tjejer är knepiga.. men ganska fina ändå. skulle kunna tänka mig att byta civilstånd. men kärlek ska vi inte prata om. Det om nått är knepiga saker.


Nu ska jag sluta svammla och försöka sova :)

tjing.


over and out.


image91


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0