Tillbaka i vardagen.


Och gissa om jag älskar det!!! Aldrig i hela mitt liv har jag mått bättre än vad jag gör nu. Det var underbart när jag for och nu när jag kommit hem igen är allt tusen gånger bättre, även om jag hade svårt att tro att det kunde kännas bättre =)
Kom hem söndag natt till älskling, och har varit här sen dess.... bara varit hemma och hämtat lite kläder och pussat på shia. (min syster är fortfarande kattvakt, söt hon är) ....men efter en månad utan erica så finns det mycket att ta igen ;) Har varit super mysigt att vara här hemma med alla 4 änglar. Dom är verkligen allt jag kunnat drömma om , tänk va tur att man får vara med om att känna så här starkt för någon. jag är så sjukt tacksam! jag har verkligen världens underbaraste vid min sida! tack fina du :) <3

i morgon börjar jag jobba , har alltså varit ledig i 5,5 vecka. nice =) känns helt okej att komma tillbaka , men har bestämt mig för att söka mig ifrån mejeriet, även om det eg är mitt lilla extra hem! Finns orsaker till att jag inte ger det en chans , orkar inte med all skitsnack och dess dubbelmoral. Det är synd. men jag måste säga att det rinner av ganska lätt, man ska inte ödsla tid på dom som inte förtjänar det .... har så många undebrara som jag hellre lägger min kärlek och energi på :)

De större änglarna är nu på skolan och jag och minstingen har just byggt legohus. nu sitter hon här brevid och läser en bok. jag är duktig och betalar räkningar och tittar lite på en julklapp till sötnos :)
sen ska jag fortsätta slå in julklapparna medans de nyfikna är i skolan! =)

btw så fick jag världens finaste födelsedagspresent av erica! En ny jätte fin mobil =) en samsung soul nånting =)
och av mamma så fick jag två fina julstakar som jag bestämt =) och av majja fick jag doftljus! =)

ja nä nu ska jag fräscha till mig och åka in till stan och lämna lite saker hemma , har 4 väskor här... blir lite väl mycket =)
ha det fint! kram kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är så jävla skönt att vissa saker bara funkar! Du vet att jag varit nervös... men helt i onödan!

Du ger mig ett underbart liv!!!!

2008-12-11 @ 16:56:53
Postat av: Moster H

Stumpan

Stå på dej låt inte "energitjuvarna" suga ur all energi spar den till roligare saker. Du har många på din sida. Släkten och riktiga vänner finns alltid runt omkring dej. Vad vill du ha av moster i födelsedagspresent?

Kram

Moster H

2008-12-12 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0