stegvis...


så börjar mitt liv ta lite form... och jag gillar det :) roligt att man blev så poppis efter förra inlägget, har nog minst fått 10 samtal på den ;P och alla dom tio (förutom danne) mobbade mig ;P haha. En fin komentar " therese, du har väll inte knullat min syster också?" hahaha. nej.. det har jag inte. nån sorts moral har man väll ;P eller inte.

nåja. man sitter med förväntningar.... nästa vecka kanske man hinner dra å titta på den nya kattungen som ska inskaffas :) om det blir den jag vill så blir det en liten grårandig kille med blåa ögon :) söööt!

kommer man in på kursen eller inte?

2 nya tattueringar om 13 dagar :)

snart födelsedag...

jaa.. mkt kul att se fram emot :)

nu har det blivit dags för lost å sen sova. jobbas imorrn! kanske blir bowling och film med några tjejer från jobbet.. skoj :)



ha de !

image47

Kommentarer
Postat av: danne

mobbas för de?? e ja värsta snuskgubben?? haha

2007-11-01 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0