underbar helg.


Fredag : bokade drömresan tillsammans med 2 fina vänner !

Lördag : Jobbade till 14.15 , snabbade mig hem. mari kom med middag. vi såg ett L word avsnitt innan luleå och jonas gardell väntade! jag och mari lunkade på ... sakta men säkert i vinterhalkan tänkte vi.... det slutade med att vi körde 130km/h dom sista 2,5 milen... haha... vi hann precis komma in i salongen. föreställningen var UNDERBAR. går inte att beskriva med ord , en lyckorusning ilade genom kroppen. kloka ord, galna överraskningar och underbara skämt. Jonas , du har verkligen pondus. sen drog vi till maris föräldrar å åt kvällsmat, de va mysigt :) dom hade 2 söta hundar också :)

söndag : jobba till 14.15 , hem och byta om...till mormor på middag. syster maria kommer... vi går hem och där väntar tvättstugan. datorn och tv:n hela kvällen. sen somnar vi som två små grisar :) trötta och mätta! maria praktiserar med mig i 3 veckor, och idag var första dagen och hon är super duktig! :) kul att ha dig där majja. <3

idag har jag jobbat mellan 10-19.15. gjorde en hemgjord pizza när ja kom hem, mums :) sett lite tv och nu sitter jag här. hyffsat trött. ledig i morrn :) elle och kattan kommer kl 12 och äter lunch hos mig åsså ska vi betala resan :) och prata å fixa :) KUUUUUUUL !!!!

och sen att hed ska till thailand när vi är där... hoppas VERKLIGEN vi ses... så du kan komma och festa med oss :)

ikväll ringde min kära bror  och berättade att atle ritat en teckning till faster :) SÖT! också fick jag prata med gullet i telefon... han sa mest hej hela tiden ;) fasters älskling!

åh... jag trivs som fisken nu.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Det är familjen som bjuder, vårt egna lilla firande av faders 50 år i livet. Är Patong som gäller då, så centrum liksom :P. Skulle gärna hänga med er lite, hoppas bara det hinns med då ni är där lite före mig :).

2007-11-05 @ 21:44:20
URL: http://hedgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0