hola!


isabel och charlie har varit här ikväll ... väldigt trevligt å alladels för sällan vi ses. ni är bra :) <3
har också hunnit äta middag å sett csi hos mormor , du är också väldigt bra :) <3

min syster gör sin praktik hos mig , och vi är inne på andra veckan ... hon är så himla duktig! stolt syster :)
och mitt utvecklings samtal med chefen gick super bra... :) fick ingen kritiik men en massa beröm...alltid välkommet:) han tyckte att jag i framtiden skulle bli en bra chef , att jag är en liten ledare redan nu. och att jag borde gå en ledarutbildning.... kanske.. kanske inte :) just nu är jag mest pepp på skolan faktist, hoppas jag kommer in :) jag fick dessutom mer poäng än förra året , det betyder ---> löneförhöjning ;)

nu börjar det närma sig min födelsedag också ... önskar mig BARA pengar ... :) och kramar :)
sen är det jul å sen nyår. å sen är det den 11 januari ;) THAILAND.

nä nu ska ja spela lite hjärter... å sen se lite lost ;P vardagen lixom.

hejs!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Vill du hänga med oss till typ Hemavan på nyår då eller är du för fin för oss? ;P

2007-11-15 @ 16:18:19
URL: http://hedgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0