helg.


snart kommer kära mari förbi å då ska vi laga god mat å glo på flatfilm :) ska bli kul! har hunnit sova två timmar nu så jag är pigg som en mört... funderar på att ladda hem en till film :)

i morgon kommer frida hem, det ska bli himla kul att se henne :) om hon inte är för trött. och är hon det så tänker jag dra mig till bror en sväng å säga hej, å kanske sova på stugan :) de va längesen! mys!

igår var jag,elle,erika,bobban, danne och nicke å bowlade...gick tyvärr inte så bra ;) tror jag hamnade sist eller näst sist... men de va jämnt :P

till 95% av all min tid så tänker jag på våran underbara thailands resa! vi ska ha det så himla underbart :) !!!!

nä ha det. nu kommer mari.
kram kram!

image50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0