goddag!


jag vet att jag har blivit världens sämsta på att blogga, ursäkta för det!
har varit så grymt mkt jobb nu å ännu mer blir det ... ! å av den lilla lediga tiden så ids jag inte blogga allt för mkt :)
ska göra ett litet försök nu.

min vecka :

måndag. jobba jobba jobba. kvällskaffe hos mormor. hem och sova!

tisdag. ännu mer jobb än måndag. kvällskaffe hos mormor ....hem och sova.

onsdag lugn dag på jobbet ... tacos med Åsa , marit, gunnar och två små söta troll :) marängswisch till efterrätt! massa skvaller å diskutioner. väldigt trevligt , fina vänner !

i morgon blir det en lugn dag på jobbet. städa. middag hos mormor och hjälpa henne med julsakerna. å kanske en sväng till atle!

fredag ÄR JAG LEDIG KAN NI FATTA DET ??????????? och ändå så måste man upp 8.45 till djursjukhuset å sterilisera shia. 800kr. svider. ta vaccinationer (1 av 3 ggr) å varje gång kostar 600kr. JIPPIE

lördag å söndag jobbar jag.

de va min vecka de ...

lovely.

:)

SNART DÄR


image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0