Vilken dag.


hade tänkt att skippa bloggen i dag, alldeles för trött men så fick jag christoffers onda öga på mig ;) då är de ju inte direkt läge att dissa det. så var så god !


Sov inte nått i natt. klev ur sängen halv sex i morse. plattade håret som såg ut som en buske. borstade tänderna och pudrade näsan. tog på mig mina arberskläder å skuttade till jobbet. oförskämt pigg trots sömnbrist.

mötte mina kära vänner i omklädningsrummet. körde nå kassa skämt å sen var det dags att stämpla in.
Bakade allt bröd å fixade. sen var plötsligt klockan halv sex på kvällen, elva och en halv timme ... var nöjd med det å sprang hem.

pratade lite på msn.

SOV.

vaknade av att mobilen ringde 21.00 av min brors tjej som var upprörd över det hon hört. "Therese johansson , att äta medicin för blodtryck och hjärta vid 23 års ålder är ingen bra ide" haha nä jag instämde ch sa att allt skulle bli bra med lite tid. och lite SÖMN. hon var väldigt söt :)

om fem minuter börjar ett särt tv-pogram.   "jag ammar min 7-åring"  inte jätte koolt enligt mig.


och i övrigt. glad glad glad :)
sikken tur.



so long suckers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0