UNDERBAR DAG!!!

Oj vilken underbar dag, jag dör.

Kliver upp klockan åtta och gör mig klar för möte på arbetsförmedlingen!
kommer hem och fräshar till mig och inväntar lunch. då bjuder jag mamma och maria öhman på pizza. å pussar en hel del på atle. min fina kille. vi stannar hos maria en timma , då är mammas lunch slut.
drar hem. då ringer syster å vill ha hjälp med att göra ett ID kort , visst. drar ut på stan å fotar å fixar. done!

sen kommer sofie till stan , blev fika på ekbergs och en runda på stan. väldigt trevligt. sofie, tycker om dig :) du är bra !

sen vandrar vi hemmåt. gör middag till maria. Marie kommer från jobbet å vi sitter å surrar med maria ett tag. sen skjutsar vi hem marie (väldigt fin människa btw) och sen skjutsar jag majja till bowlingträningen. far till mormor å morfar en halvtimma. dricker kaffe å snackar lite. sen till majjas träning för att peppa å se. en timma efter det är träningen slut och vi skjutsar hem ante. å beger oss till bror. där väntar han maria å atle. moster H , tore och marcus. killarna ser på hockey och vi tjejer dricker Te och pratar om allt man kan tänka sig prata om. Visade sig att moster å en vän till henne skulle ut och gå en timma tidigt på morgonen, vilket jag hakade på. 8 i morrnbitti. börjar jobba ett , så jag hade u faktist kunnat få mig en fin sovmorgon!
men jag är duktig istället. :)

efter brorbesök så far ja å majja till bigboy där issa, charlie , nadia och maria väntar. sitter å snackar med dom ett tag. sen.... vidare till coop där vi köpte kvällsmat. hem. äta. spela kort. å nu ligger jag här i sängen ålyssnar på när maria snarkar.


vilken lång dag. och jag älskar den !! :)
snart dags att sova.

peace.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Värsta lyxen du har :). En annan springer bara omkring och slåss på gymmet och knapprar siffror i rapporter :P. Men mödan ska vara värt belöningen hoppas jag :).

2007-01-31 @ 01:01:36
URL: http://hedgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0