två dåliga saker.



1. Fick just ett sms av en kollega på jobbet. hennes mamma dog igår. stackars. mina tankar går till dig anna!



2. Ringde min kära christer idag å skulle be han skriva ut lite mer medicin  , vilket inte var några problem. åsså frågade han hur det gick med allt. jo bara bra sa jag. jag får sova ibland. å har varken haft migrän eller näsblod sen vi träffades sist. å nu ska jag iväg å simma lite å basta. "nej det får du inte" NÄhÄ. ingen träning förens proverna visar bättre. det var nog stressigt att arbeta på så få krafter tyckte han. men basta var visst en bra avslappning för hjärtat så det tyckte han att jag kunde göra så ofta jag kunde. givande ens.
åååh

blir ingen beach 2007 för therese inte.



jaja.

blir väll lite bastu då. åsså får vi se hur det blir med simmningen. sen blir det att hälsa på atle å pussa lite på han. åsså se på alla nya kort från babysimmet. sen kanske till jävre om jag hinner. åsså förbi moster med en film. åsså sen hem.


nä. nu drog jag.
tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0