sliten.


somnade kring sju i morse. vaknade tio av torrhosta. hopplöst att somna om. steg upp och gjorde mig en macka. var helt slut så jag gick till sängen igen å låg där till halv tre. då var det bara att stiga upp å dra sig till jobbet. dock bara för 4 timmar, skönt. var väldigt mkt så jag har jobbat för 4 st känns det som. skulle iväg och simma efteråt , men efter 4 timmar i mejerikylen var jag ganska nerkyld å kände inte för att ta av mig alla kläder å frysa ännu mer. nej tack. jag gick hem, tog en varm dusch istället. morgonrocken på och sen sägen. så skönt så ! ätit varm tomatsoppa med macka. mums !

sen har jag bara suttit här. snackat på msn. laddat ner ny musik. hittade en cd med davig gray som jag inte hade, underbart ! den är så bra också.

veckan kommer nog att gå fort. mkt på schemat. varje dag faktist :) schysst !

nä , nu ska jag gå å dricka lite juice, innan det blir tandborstning och nattning. jobbet i morgon väntar.


:) :) :)


hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0